Gå direkt till innehåll
Atria_Orkla_50_50.jpg

Bild -

Atria_Orkla_50_50.jpg

go to media item
Licens:
Medieanvändning
Innehållet får laddas ner, användas och delas i olika mediekanaler av t.ex. journalister, bloggare, krönikörer, opinionsbildare etc., i syftet att förmedla, redogöra för och kommentera ert pressmeddelande, inlägg eller information, så länge innehållet används oförändrat och i dess helhet. Upphovsmannen ska anges i den omfattning och på det sätt god sed kräver (vilket bl.a. innebär att fotografer till bilder nästan alltid måste anges).
Filformat:
.jpg
Storlek:
920 x 560, 264 KB
Ladda ner

Ämnen

Kontakter

Malin Westling

Malin Westling

Presskontakt Communications Manager Atria Sweden +46 (0)73 332 31 26

Relaterat innehåll

Atria Foodservice och Orkla FoodSolutions krokar arm för att tillsammans hjälpa våra kunder på vägen till det klimatkloka köket.

Tillsammans för klimatet

Atria Foodservice och Orkla FoodSolutions krokar arm för att tillsammans hjälpa våra kunder på vägen till det klimatkloka köket. Den största delen av matens klimatpåverkan kommer från råvarorna, men även sådant som transporter och tillagningssätt påverkar. Genom detta samarbete tar vi, som två oberoende aktörer, tillsammans vårt ansvar i strävan mot en mer hållbar och hälsosam klimatresa.

Good Food Better Mood

Atria Sweden är ett av norra Europas ledande matföretag med välkända varumärken som Lönneberga, Sibylla, Ridderheims, Lithells och Gooh!. Vi tror på ”Good food - better mood”. För oss innefattar detta hela livsmedelskedjan – från primärproduktion till konsumentens bord. Atria Sweden har drygt 800 medarbetare, sex produktionsanläggningar och en omsättning på ca 4 Mrd SEK. Företaget ingår i den börsnoterade finska koncernen Atria Group med 3 700 anställda och en omsättning på ca 1,7 Mrd EUR.