Gå direkt till innehåll
GOPR0756a

Bild -

GOPR0756a

go to media item
Licens:
Icke kommersiell användning
Innehållet får laddas ner, användas och delas med andra, så länge Innehållet används oförändrat, i dess helhet och i icke kommersiellt syfte. Upphovsmannen ska anges i den omfattning och på det sätt god sed kräver (vilket bl.a. innebär att fotografer till bilder nästan alltid måste anges).
Filformat:
.jpg
Storlek:
3884 x 2913, 8,1 MB
Ladda ner

Ämnen

Kontakter

Malin Westling

Malin Westling

Presskontakt Communications Manager Atria Sweden +46 (0)73 332 31 26

Relaterat innehåll

Kyckling från Svensk Fågel: Minskat klimatavtryck med en femtedel

Kyckling från Svensk Fågel: Minskat klimatavtryck med en femtedel

Svensk kyckling har minskat sitt klimatavtryck med nästan 20 procent på drygt tio år. Det visar en ny livscykelanalys som gjorts av RISE på uppdrag av Svensk Fågel. Som uppfödare av svensk kyckling och ett medlemsföretag till Svensk Fågel är vi mycket glada och stolta över detta.

Good Food Better Mood

Atria Sweden är ett av norra Europas ledande matföretag med välkända varumärken som Lönneberga, Sibylla, Ridderheims, Lithells och Gooh!. Vi tror på ”Good food - better mood”. För oss innefattar detta hela livsmedelskedjan – från primärproduktion till konsumentens bord. Atria Sweden har drygt 800 medarbetare, sex produktionsanläggningar och en omsättning på ca 4 Mrd SEK. Företaget ingår i den börsnoterade finska koncernen Atria Group med 3 700 anställda och en omsättning på ca 1,7 Mrd EUR.