Gå direkt till innehåll
LithellsBarnensGrillkorv_sommar23

Bild -

LithellsBarnensGrillkorv_sommar23

go to media item
Licens:
Medieanvändning
Innehållet får laddas ner, användas och delas i olika mediekanaler av t.ex. journalister, bloggare, krönikörer, opinionsbildare etc., i syftet att förmedla, redogöra för och kommentera ert pressmeddelande, inlägg eller information, så länge innehållet används oförändrat och i dess helhet. Upphovsmannen ska anges i den omfattning och på det sätt god sed kräver (vilket bl.a. innebär att fotografer till bilder nästan alltid måste anges).
Filformat:
.tiff
Storlek:
3852 x 3323, 12,4 MB
Ladda ner

Kontakter

Malin Westling

Malin Westling

Presskontakt Communications Manager Atria Sweden +46 (0)73 332 31 26

Relaterat innehåll

 Nyhet för små och stora hushåll – nu kan alla skapa grillverk

Lithells Klassisk Grillkorv i smart förpackning

Tidigare fanns ingen traditionell grillkorv i mindre förpackning, men nu lanseras Lithells Klassisk Grillkorv i en smart liten förpackning om 360g. – Den mindre förpackningen fyller verkligen en funktion för mindre hushåll, men även för större sällskap som vill ha en grillmåltid med variation, säger Irène Degerman, Brand Manager Lithells.

Good Food Better Mood

Atria Sweden är ett av norra Europas ledande matföretag med välkända varumärken som Lönneberga, Sibylla, Ridderheims, Lithells och Gooh!. Vi tror på ”Good food - better mood”. För oss innefattar detta hela livsmedelskedjan – från primärproduktion till konsumentens bord. Atria Sweden har drygt 800 medarbetare, sex produktionsanläggningar och en omsättning på ca 4 Mrd SEK. Företaget ingår i den börsnoterade finska koncernen Atria Group med 3 700 anställda och en omsättning på ca 1,7 Mrd EUR.