Gå direkt till innehåll
Lonnebegra_kyckling_ministeak.png

Bild -

Lonnebegra_kyckling_ministeak.png

go to media item
Licens:
Medieanvändning
Innehållet får laddas ner, användas och delas i olika mediekanaler av t.ex. journalister, bloggare, krönikörer, opinionsbildare etc., i syftet att förmedla, redogöra för och kommentera ert pressmeddelande, inlägg eller information, så länge innehållet används oförändrat och i dess helhet. Upphovsmannen ska anges i den omfattning och på det sätt god sed kräver (vilket bl.a. innebär att fotografer till bilder nästan alltid måste anges).
Filformat:
.png
Storlek:
600 x 475, 462 KB
Ladda ner

Ämnen

Kontakter

Malin Westling

Malin Westling

Presskontakt Communications Manager Atria Sweden +46 (0)73 332 31 26

Relaterat innehåll

NYHET! Lönneberga Kyckling Ministeak

Nyhet: Smakrik Ministeak med skinn för extra goda måltider

Nu lanseras Lönneberga Kyckling Ministeak, en smakrik saftig lårfilé med skinn. Just lårfilé med skinn efterfrågas i allt större utsträckning av matintresserade konsumenter som söker kycklingdetaljer med smak och karaktär, och är sedan länge många kockars favoritdetalj.

Good Food Better Mood

Atria Sweden är ett av norra Europas ledande matföretag med välkända varumärken som Lönneberga, Sibylla, Ridderheims, Lithells och Gooh!. Vi tror på ”Good food - better mood”. För oss innefattar detta hela livsmedelskedjan – från primärproduktion till konsumentens bord. Atria Sweden har drygt 800 medarbetare, sex produktionsanläggningar och en omsättning på ca 4 Mrd SEK. Företaget ingår i den börsnoterade finska koncernen Atria Group med 3 700 anställda och en omsättning på ca 1,7 Mrd EUR.