Gå direkt till innehåll
Lonneberga_Bredbar_Husman

Bild -

Lonneberga_Bredbar_Husman

go to media item
Licens:
Medieanvändning
Innehållet får laddas ner, användas och delas i olika mediekanaler av t.ex. journalister, bloggare, krönikörer, opinionsbildare etc., i syftet att förmedla, redogöra för och kommentera ert pressmeddelande, inlägg eller information, så länge innehållet används oförändrat och i dess helhet. Upphovsmannen ska anges i den omfattning och på det sätt god sed kräver (vilket bl.a. innebär att fotografer till bilder nästan alltid måste anges).
Filformat:
.tiff
Storlek:
2480 x 2019, 9,99 MB
Ladda ner

Ämnen

Kontakter

Malin Westling

Malin Westling

Presskontakt Communications Manager Atria Sweden +46 (0)73 332 31 26

Relaterat innehåll

NYHET! Lönneberga breddar påläggshyllan

3 bredbara pålägg med kyckling och skinka

Lönneberga introducerar ett helt nytt bredbart pålägg gjort av kyckling/skinka tillsammans med kikärtor. Lönneberga Bredbart pålägg är smakrika, krämiga, proteinrika och gör det lätt att variera dagens alla mackor. Först ut är smakerna Soltorkad tomat med kyckling, Ramslök med kyckling och Grillad paprika med skinka.

Good Food Better Mood

Atria Sweden är ett av norra Europas ledande matföretag med välkända varumärken som Lönneberga, Sibylla, Ridderheims, Lithells och Gooh!. Vi tror på ”Good food - better mood”. För oss innefattar detta hela livsmedelskedjan – från primärproduktion till konsumentens bord. Atria Sweden har drygt 800 medarbetare, sex produktionsanläggningar och en omsättning på ca 4 Mrd SEK. Företaget ingår i den börsnoterade finska koncernen Atria Group med 3 700 anställda och en omsättning på ca 1,7 Mrd EUR.