Gå direkt till innehåll
Lonneberga Kycklingbullar Kashou2022

Bild -

Lonneberga Kycklingbullar Kashou2022

go to media item
Licens:
Medieanvändning
Innehållet får laddas ner, användas och delas i olika mediekanaler av t.ex. journalister, bloggare, krönikörer, opinionsbildare etc., i syftet att förmedla, redogöra för och kommentera ert pressmeddelande, inlägg eller information, så länge innehållet används oförändrat och i dess helhet. Upphovsmannen ska anges i den omfattning och på det sätt god sed kräver (vilket bl.a. innebär att fotografer till bilder nästan alltid måste anges).
Upphovsrätt:
Atria
Filformat:
.jpg
Storlek:
1000 x 839, 924 KB
Ladda ner

Kategorier

Kontakter

Malin Westling

Malin Westling

Presskontakt Communications Manager Atria Sweden +46 (0)73 332 31 26

Relaterat innehåll

Vi satte Lönneberga kyckling i händerna på smaksäkra Christin Kashou

Låt vardagsmaten ta dig på ett smakäventyr

Christin Kashou bjuder på tre goda & lättlagade kycklingrecept med asiatiska influenser. Jippie Bangbang-pippi tar oss till Sichuanprovinsen, Kycklingplåt 5 Spice omfamnar hela Kina och de Asiatiska kycklingbullarna hyllar Thailand.

Good Food Better Mood

Atria Sweden är ett av norra Europas ledande matföretag med välkända varumärken som Lönneberga, Sibylla, Ridderheims, Lithells och Gooh!. Vi tror på ”Good food - better mood”. För oss innefattar detta hela livsmedelskedjan – från primärproduktion till konsumentens bord. Atria Sweden har drygt 800 medarbetare, sex produktionsanläggningar och en omsättning på ca 4 Mrd SEK. Företaget ingår i den börsnoterade finska koncernen Atria Group med 3 700 anställda och en omsättning på ca 1,7 Mrd EUR.