Gå direkt till innehåll
Lönneberga_Lårfile_Chipotle_2023

Bild -

Lönneberga_Lårfile_Chipotle_2023

go to media item
Licens:
Medieanvändning
Innehållet får laddas ner, användas och delas i olika mediekanaler av t.ex. journalister, bloggare, krönikörer, opinionsbildare etc., i syftet att förmedla, redogöra för och kommentera ert pressmeddelande, inlägg eller information, så länge innehållet används oförändrat och i dess helhet. Upphovsmannen ska anges i den omfattning och på det sätt god sed kräver (vilket bl.a. innebär att fotografer till bilder nästan alltid måste anges).
Filformat:
.png
Storlek:
3000 x 2387, 11 MB
Ladda ner

Kontakter

Malin Westling

Malin Westling

Presskontakt Communications Manager Atria Sweden +46 (0)73 332 31 26

Relaterat innehåll

Färsk svensk färdigmarinerad kyckling redo för grillen

Sex smakrika kycklingnyheter i årets grillsortiment

Lönneberga utökar sitt populära färdigkryddade sortiment med hela sex kycklingnyheter för grillen. Flera användbara detaljer av svensk kyckling i aptitretande smaker av färska kryddor och örter. Dessutom bjuder smaksäkra Christin Kashou, Sveriges mästerkock 2021, på fem oemotståndliga kycklingrecept med sina favoriter ur sortimentet.

Good Food Better Mood

Atria Sweden är ett av norra Europas ledande matföretag med välkända varumärken som Lönneberga, Sibylla, Ridderheims, Lithells och Gooh!. Vi tror på ”Good food - better mood”. För oss innefattar detta hela livsmedelskedjan – från primärproduktion till konsumentens bord. Atria Sweden har drygt 800 medarbetare, sex produktionsanläggningar och en omsättning på ca 4 Mrd SEK. Företaget ingår i den börsnoterade finska koncernen Atria Group med 3 700 anställda och en omsättning på ca 1,7 Mrd EUR.