Gå direkt till innehåll
Lonneberga_Tunna_fileer_Snabblagad_Chimichurrikyckling2023

Bild -

Lonneberga_Tunna_fileer_Snabblagad_Chimichurrikyckling2023

go to media item
Licens:
Medieanvändning
Innehållet får laddas ner, användas och delas i olika mediekanaler av t.ex. journalister, bloggare, krönikörer, opinionsbildare etc., i syftet att förmedla, redogöra för och kommentera ert pressmeddelande, inlägg eller information, så länge innehållet används oförändrat och i dess helhet. Upphovsmannen ska anges i den omfattning och på det sätt god sed kräver (vilket bl.a. innebär att fotografer till bilder nästan alltid måste anges).
Filformat:
.tiff
Storlek:
2480 x 2031, 11,8 MB
Ladda ner

Ämnen

Kontakter

Malin Westling

Malin Westling

Presskontakt Communications Manager Atria Sweden +46 (0)73 332 31 26

Relaterat innehåll

 NYHET! Tunna kycklingfiléer – naturell och chimichurri

Lönneberga lanserar tunna vardagsfavoriter

Vardagsmiddagen är räddad! Lönneberga lanserar tunna kycklingfiléer som är snabba och enkla att tillaga. Till de tunna filéerna används enbart den finaste övre halvan av bröstfilén, så de kan gå rakt i pannan utan att ansas. Välj mellan tunna kycklingfiléer och tunna kycklingfiléer Chimichurri.

Good Food Better Mood

Atria Sweden är ett av norra Europas ledande matföretag med välkända varumärken som Lönneberga, Sibylla, Ridderheims, Lithells och Gooh!. Vi tror på ”Good food - better mood”. För oss innefattar detta hela livsmedelskedjan – från primärproduktion till konsumentens bord. Atria Sweden har drygt 800 medarbetare, sex produktionsanläggningar och en omsättning på ca 4 Mrd SEK. Företaget ingår i den börsnoterade finska koncernen Atria Group med 3 700 anställda och en omsättning på ca 1,7 Mrd EUR.