Gå direkt till innehåll
Rasmus_Sunesson.png

Bild -

Rasmus_Sunesson.png

go to media item
Licens:
Medieanvändning
Innehållet får laddas ner, användas och delas i olika mediekanaler av t.ex. journalister, bloggare, krönikörer, opinionsbildare etc., i syftet att förmedla, redogöra för och kommentera ert pressmeddelande, inlägg eller information, så länge innehållet används oförändrat och i dess helhet. Upphovsmannen ska anges i den omfattning och på det sätt god sed kräver (vilket bl.a. innebär att fotografer till bilder nästan alltid måste anges).
Filformat:
.png
Storlek:
1920 x 1080, 2,87 MB
Ladda ner

Ämnen

Regioner

Kontakter

Malin Westling

Malin Westling

Presskontakt Communications Manager Atria Sweden +46 (0)73 332 31 26

Relaterat innehåll

Rasmus Sunesson, Teamleader Kycklinguppfödning

Vad hände sen? Rasmus Sunesson berättar om vår uppfödning

Hösten 2022 berättade Rasmus Sunesson, arbetsledare för vår uppfödning i Sölvesborg, om hur vi tar hand om våra kycklingar. En del av arbetet för att få ännu bättre koll på kycklingarnas tillvaro var investeringen i en stalldator som bland annat kontrollerar tillförsel av vatten och foder, samt värme och ventilation. Nu berättar Rasmus hur det gått:

Good Food Better Mood

Atria Sweden är ett av norra Europas ledande matföretag med välkända varumärken som Lönneberga, Sibylla, Ridderheims, Lithells och Gooh!. Vi tror på ”Good food - better mood”. För oss innefattar detta hela livsmedelskedjan – från primärproduktion till konsumentens bord. Atria Sweden har drygt 800 medarbetare, sex produktionsanläggningar och en omsättning på ca 4 Mrd SEK. Företaget ingår i den börsnoterade finska koncernen Atria Group med 3 700 anställda och en omsättning på ca 1,7 Mrd EUR.