Gå direkt till innehåll
x1000w-Lithells_hots_vinkel_2022

Bild -

x1000w-Lithells_hots_vinkel_2022

go to media item
Licens:
Icke kommersiell användning
Innehållet får laddas ner, användas och delas med andra, så länge Innehållet används oförändrat, i dess helhet och i icke kommersiellt syfte. Upphovsmannen ska anges i den omfattning och på det sätt god sed kräver (vilket bl.a. innebär att fotografer till bilder nästan alltid måste anges).
Filformat:
.png
Storlek:
1000 x 903, 1020 KB
Ladda ner

Ämnen

Kontakter

Malin Westling

Malin Westling

Presskontakt Communications Manager Atria Sweden +46 (0)73 332 31 26

Relaterat innehåll

Sommarens pinnovation från Lithells

Sommarens pinnovation från Lithells

Lithells - Sveriges äldsta grillkorvsvarumärke - gör sommarens korv roligare, enklare och mer varierad än någonsin.
– Låt oss presentera sommarens grillnyhet, Pinnkorven. Enkelt, gott och som gjord för spännande topping, säger Lisa Tagesson, Marketing Director Atria Sverige.
Nu lanserar Lithells Pinnkorven, en riktig pinnovation. Nyheten är kanske världens äldsta, men väldigt användbar. Li

Good Food Better Mood

Atria Sweden är ett av norra Europas ledande matföretag med välkända varumärken som Lönneberga, Sibylla, Ridderheims, Lithells och Gooh!. Vi tror på ”Good food - better mood”. För oss innefattar detta hela livsmedelskedjan – från primärproduktion till konsumentens bord. Atria Sweden har drygt 800 medarbetare, sex produktionsanläggningar och en omsättning på ca 4 Mrd SEK. Företaget ingår i den börsnoterade finska koncernen Atria Group med 3 700 anställda och en omsättning på ca 1,7 Mrd EUR.