Gå direkt till innehåll
x1000w-Ridderheims_SocialFood_SmallLarge

Bild -

x1000w-Ridderheims_SocialFood_SmallLarge

go to media item
Licens:
Icke kommersiell användning
Innehållet får laddas ner, användas och delas med andra, så länge Innehållet används oförändrat, i dess helhet och i icke kommersiellt syfte. Upphovsmannen ska anges i den omfattning och på det sätt god sed kräver (vilket bl.a. innebär att fotografer till bilder nästan alltid måste anges).
Filformat:
.png
Storlek:
1000 x 563, 363 KB
Ladda ner

Ämnen

Kontakter

Malin Westling

Malin Westling

Presskontakt Communications Manager Atria Sweden +46 (0)73 332 31 26

Relaterat innehåll

Favoriter från Ridderheims i ny kostym

Favoriter från Ridderheims i ny kostym

Tapas, antipasto eller plockmat, kärt barn har många namn. Gemensamt för dem alla är deras givna plats på bordet vid social ätande som blir alltmer populärt. Ridderheims har under 35 år levererat delikatesser i hög klass inom kategorin – däribland de populära inläggningarna som nu kommer att se annorlunda ut i kyldisken.

Good Food Better Mood

Atria Sweden är ett av norra Europas ledande matföretag med välkända varumärken som Lönneberga, Sibylla, Ridderheims, Lithells och Gooh!. Vi tror på ”Good food - better mood”. För oss innefattar detta hela livsmedelskedjan – från primärproduktion till konsumentens bord. Atria Sweden har drygt 800 medarbetare, sex produktionsanläggningar och en omsättning på ca 4 Mrd SEK. Företaget ingår i den börsnoterade finska koncernen Atria Group med 3 700 anställda och en omsättning på ca 1,7 Mrd EUR.