Gå direkt till innehåll
x1000w-smash

Bild -

x1000w-smash

go to media item
Licens:
Icke kommersiell användning
Innehållet får laddas ner, användas och delas med andra, så länge Innehållet används oförändrat, i dess helhet och i icke kommersiellt syfte. Upphovsmannen ska anges i den omfattning och på det sätt god sed kräver (vilket bl.a. innebär att fotografer till bilder nästan alltid måste anges).
Filformat:
.jpg
Storlek:
1000 x 667, 216 KB
Ladda ner

Ämnen

Kontakter

Malin Westling

Malin Westling

Presskontakt Communications Manager Atria Sweden +46 (0)73 332 31 26

Relaterat innehåll

Nästa generations burgare ska smashas – upplev den med Lithells

Nästa generations burgare ska smashas

Det må vara lite trendigt och nördigt men smashburgaren är vår nästa generations hamburgare och den är här för att stanna. Nu gör Atria Foodservice och Lithells det enklare för köken att haka på trenden med lanseringen av Lithells Smash burger.
– Det här är en unik hamburgare med stående fiber för att få till bästa burgarupplevelsen, den har en god crust och är saftig på samma gång, säger Ann-S

Good Food Better Mood

Atria Sweden är ett av norra Europas ledande matföretag med välkända varumärken som Lönneberga, Sibylla, Ridderheims, Lithells och Gooh!. Vi tror på ”Good food - better mood”. För oss innefattar detta hela livsmedelskedjan – från primärproduktion till konsumentens bord. Atria Sweden har drygt 800 medarbetare, sex produktionsanläggningar och en omsättning på ca 4 Mrd SEK. Företaget ingår i den börsnoterade finska koncernen Atria Group med 3 700 anställda och en omsättning på ca 1,7 Mrd EUR.