Gå direkt till innehåll
x1000w-Toppskylt_SP2A

Bild -

x1000w-Toppskylt_SP2A

go to media item
Licens:
Icke kommersiell användning
Innehållet får laddas ner, användas och delas med andra, så länge Innehållet används oförändrat, i dess helhet och i icke kommersiellt syfte. Upphovsmannen ska anges i den omfattning och på det sätt god sed kräver (vilket bl.a. innebär att fotografer till bilder nästan alltid måste anges).
Filformat:
.png
Storlek:
1000 x 667, 738 KB
Ladda ner

Ämnen

Kontakter

Malin Westling

Malin Westling

Presskontakt Communications Manager Atria Sweden +46 (0)73 332 31 26

Relaterat innehåll

Ät gott och gör gott med Lönneberga

Ät gott och gör gott med Lönneberga

Den som köper smörgåspålägg, korv eller kyckling från Lönneberga i sommar kommer inte bara att äta gott, utan också att göra gott. Från april till augusti går en del av varje såld Lönnebergaprodukt till barnrättsorganisationen Majblomman. Målet är att insamlingen ska generera över 600 000 kronor till organisationen.

Good Food Better Mood

Atria Sweden är ett av norra Europas ledande matföretag med välkända varumärken som Lönneberga, Sibylla, Ridderheims, Lithells och Gooh!. Vi tror på ”Good food - better mood”. För oss innefattar detta hela livsmedelskedjan – från primärproduktion till konsumentens bord. Atria Sweden har drygt 800 medarbetare, sex produktionsanläggningar och en omsättning på ca 4 Mrd SEK. Företaget ingår i den börsnoterade finska koncernen Atria Group med 3 700 anställda och en omsättning på ca 1,7 Mrd EUR.