Gå direkt till innehåll
Se filmen om morgondagens matvanor!

Nyhet -

Se filmen om morgondagens matvanor!

Nu lanserar vi filmen om Ridderheimsrapporten där branschexperter och konsumenter resonerar kring framtidens mattrender.

Idag räcker det inte att mat smakar gott. Mat ska också göra gott för konsumenten, restauranggästen och samhället. Ett revolutionerande trendbrott och en av många viktiga insikter som beskrivs i femte upplagan av Ridderheimsrapporten som släpptes i november.

Nu lanserar v en film med utdrag ur rapporten och där branschexperter och konsumenter resonerar kring hur våra matvanor kommer att utvecklas.

Läs mer om framtidens mattrender på ridderheims.se/ridderheimsrapporten.

Relaterade länkar

Ämnen

Kategorier

Kontakter

Malin Westling

Malin Westling

Presskontakt Communications Manager Atria Sweden +46 (0)73 332 31 26

Relaterat innehåll

Good Food Better Mood

Atria Sweden är ett av norra Europas ledande matföretag med välkända varumärken som Lönneberga, Sibylla, Ridderheims, Lithells och Arbogapastej. Vi tror på ”Good food - better mood”. För oss innefattar detta hela livsmedelskedjan – från primärproduktion till konsumentens bord. Atria Sweden har drygt 800 medarbetare, sex produktionsanläggningar och en omsättning på ca 4 Mrd SEK. Företaget ingår i den börsnoterade finska koncernen Atria Group med 3 700 anställda och en omsättning på ca 1,7 Mrd EUR.